Thuis

He, welkom.

Dit is dan mijn eerste berichtje. Ik heb net deze web-log aangemaakt omdat ik denk dat het wel leuk isals jullie, het thuisfront, mijn experience meemaken.

Even wat duidelijkheid. Voor degene die willen dat ik in de toekomst meer foto's wil uppen: Vooral niet voor betalen! Boven op de begin pagina staat een link, maar ik heb een actie waardoor ik gewoon 200 foto's erop mag zetten! Dat lijken me er toch zat!?

Ook ben ik niet van plan, in tegenstelling tot wat de meesten doen, iedereen aan te melden voor berichten die je krijgt als ik mijn web-log heb ge-update. Wil je op de hoogte blijven van mijn reis, dan kun je zelf op de begin pagina, je email invullen en aanmelden...

Lisanne heeft ook een web-log, alleen op de standaard site: lisanneketelaars.waarbenjijnu.nl

Voor de rest: wens me sterkte!

Jurgen

p.s. De foto van het opera gebouw in sydney, die heb ik zelf gemaakt. Toen ik er vorig jaar was. Goed gedaan he!

Tessa

BROEEERRTJEE!!
hellow, lisanne's site is fout hoor!! het is: lissaneketelaars.waarbenjij.nu dus verander dat maar eens:P hee, alvast veel plezier,
tot vanavond

Kus, Teshoofd

Lisanne

En nu de goede: www.lisanneketelaars.waarbenjij.nu

Dorea en GJ

Lieve Jurgen,
Mentaal goed voorbereid. De muziek op CD gezet. Nu nog de backpackers-tas inpakken.
Wij zijn hardstikke jaloers want we zouden ook wel weer die kant op willen vliegen. En genieten van de ruimte en het mooie licht en de vrijheid die je tegemoet gaat. We hopen dat het een geweldige reis gaat worden en dat alles op rolletjes verloopt. En daar hebben we het volste vertrouwen in.
We zullen jullie volgen.
Goeie reis morgen, en tot mails.
GJ en Dorea

Monie

Nou.. daar gaan jullie dan! :-)

Goede reis!

xx

Pappie

Hee Jur,
Ik zal je missen jongen...
Let goed op en geniet van de tijd die je tegemoet gaat.
Ik zal samen met de achterblijvers proberen het huishouden mee in stand te houden.
Oh ja, ik had het bij Lisanne ook al geschreven: het is 10 graden in Japan. Sorry en koop maar een deken op mijn kosten als je het koud hebt.
groetjes, Daddie en de rest van de achterblijvers

Rianne

Hoi Jurgen,

Heel veel plezier en ik kijk uit naar je foto's want dat is tenslotte het medium waarmee ik een stukje met je meereis en mee mag genieten.
Groetjes aan Geert en Rene

Je lieve zusje

hee lieve broer,
hmm, stilletjes, ik hoor je niet meer gillen: YO SPECIAL T! geen muziek meer van boven, geen gestamp meer als je van zolder naar beneden komt:P hihi,
lieve jurgen, pas goed op jezelf.
en houd de site bij he, en maak veel mooie foto's voor me!

Dikke Kus,
Tesje

mams

he knul beetje bijgeslapen????? een vest of trui kan ook ipv deken zie het als vervroegd kerstkadootje. dikke knuffel. nu al???? ja nu al

Geert

Hoi Jurgen, ik weet niet of jullie ergens in London, Tokyo of Sydney deze site checken, zoja, tot zometeen in Brisbane!! rijmt ook nog!!!
Geert