Helensvale

Zo!

In tegenstelling tot lisanne en frank een nacht slapen langer mijn berichtje.

Gister kon ik echt niet meer! De vlucht duurde niet zo heel lang naar mijn idee, maar die stoelen... Mijn kont deed het laaste uur echt zo zeer dat ik er super chagerijnig van werd. Al helemaal toen we bij de (wat is het) paspoort controle kwamen. Ik schatte in dat we een 3 kwartier in de rij moesten gaan staan, maar dat bleken er 5 te zijn! Jammer dat ze nooit bij de efteling zijn geweest om inspiratie op te doen om dergelijke wacht-tijd-borden te maken. De kaas in mij tas was totaal geen probleem! De man die de kaas in mijn tas even wou zien zei alleen dat hij die kaas heel erg lekker vond. Mijn tas heeft trouwens ook een security check gehad. Dat viel me meteen op toen ik mijn tas van de band had, mijn slotje had een rood, in plaats van groen, kleurtje. Maar de douane heeft niet kapot gemaakt! alles zit er nog in op de manier ik het erin heb gedaan.

Toen kwamen we aan bij Geert en Rene thuis! Lekkere broodjes gegeten en vervolgens in het zwembad gedoken. Daarna boodschappen gedaan maar toen begon het. Op de terugweg naar huis (zo voelt het hier) voelde ik mezelf weg vallen, in slaap dan. En dat was niet onopgemerkt... Ook later toen we een leuk gesprek hadden ben ik er geestelijk iets langer dan een half uur tussenuit geweest. En na het eten ging het echt niet meer. Op mijn weg naar bed heb ik mijn nieuwe camera voor de 2de keer op de grond laten vallen, maar carl zeiss is niet zomaar te breken!

En nu.. nu is het inmiddels kwart over 7, maar was al als enigste om 5 uur wakker. Gelukkig is Harry meegevlogen zodat ik zijn laatste spannende verhalen kan lezen. Vanmiddag blijven we hier thuis. Nog even bijkomen (ik althans) en misschien weer naar de schopping mall. Voor de duidelijkheid. Je kunt hier niet even last minute een zak chips halen. Dan moet je ongeveer een kwartier rijden naar de shopping mall dus. Daar heb je de Woolworths, K-mart, ook een Aldi. Verder zitten er een slager, bakker, visboer. Maar niet te vergeten een cd winkel, paar kleding winkels,parfumerie, schoenenwinkels en nog meer. Een centrum van veghel dus eigenlijk.

Groeten en niet tot snel! (wel via dit medium natuurlijk)

Jurgen

P.s. heel leuk om al berichtjes van jullie te lezen..

Jeroen C.

heey,

slaaperd.. je begint op mij te lijkenn.. nou zo voel ik me dus altijd in de bios :p..

wat is dat adres van lisanne.. vind het leuk om alle 3 jullie belevingen te volgen..:D:D

maar nog veel plezier daar.. zodra je tijd hebt... mag je een paar mooie foto's plaatsen van je niewe "thuis" :D:D kan ik een beeld vormen bij jullie mooie verhalen

gegroet Jeroen

joey

hey,
goed om te horen da jullie veilig en wel zijn aangekomen!!!zal zeggen nie te veel slapen:P en nogmaals geniet van de mooie tijd daar!!maar da zal zekr wel lukken met da mooie weer enz....de groetjes vanuit het koude kikkerlandje en laat snel weer wa van me horen groetjes joey

dorea

Hallo dan,
raar he, als in 1 klap het licht uit gaat. GJ had dat ook; dan moest ie accuut naar bed. Echt meteen want dan was het gewoon helemaal klaar. Dat zal wel een paar dagen duren voordat je lijf weer bijgekomen is van de schrik.
Zwemmen en slenteren en niks doen is de beste remedie. Enjoy!
gr, dorea en gj.

Ronnie

hey hey

mooi om ook van jou wat te horen :D!!

leuke foto's heb je er al bij staan :).

hopelijk ga je nog heel veel leuke momenten meemaken en doen.

nogmaals heel veel plezier en geniet ervan jongen!!

groetjes Ronnie

Maartje

Skattie!!!

Wat klinkt het allemaal ontzettend leuk! Nu al!!! :) Super man. Maak er een mooie tijd van he!

Kussss

leroy

hey.

wel genoeg slapen he jurgen dat is goed voor je haha...

maar leuk allemaal man......

ben jaloers haha...

je hebt er ook leuke foto s erop gezet en maak er nog een leuke tijd van !! we mailen mzll gr aan de rest

marjolein

AHHHHHHHHHHHHH wij komen met jullie oud en nieuw vieren ( metr Frank afgesproken) we (loulou claire en ik) vliegen de 29e.....

Kuss

ties

hee jurgen..
leuk dat je het naar je zin hebt.. dit 'jetlag' gaat wel weer over fijn om te horen dat je het er naar je zin hebt en je er thuis voelt.. als ze daar nog budha 2 budha hebben voor een mooi prijsje maak ik wel geld over :D :D als je wat fotos hebt
de groeten daar

Nathalie (FRS)

hahaha leuk om te checken dat je in ieder geval goed bent aangekomen en dat je/jullie het naar je zin hebben. ik heb je "kerscadeautje" aan je vader af gegeven...kun je toch nog ff lekker shoppen op de vernieuwde website hahaha...

heel veel plezier en ik hou het in de gaten...

groetjes,
nathalie

Claire

heey jurgen,

super toffe verhalen en ga ze zeker volgen:) haha mijn zus is ook in australie geweest en het eerste wat ze zei was dat het wc water de verkeerde kant op draaide :P

maar zoals marjolein al zei wij zouden met nieuw jaar jullie kant op komen dus mss :) hahaha

en super dat ze aldi hebben :) daar hebben ze zo lekker choco koekjes :P

have fun :)
liefs Claire